1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

niedziela, 27 stycznia 2013

Origami 3D Modułowe - wazon i kwiatki

Zbliżał się dzień babci, a jako, że mój synek ma dopiero 3,5 roczku postanowiłam zrobić dla niego prezent,który mógłby wręczyć babci z okazji Jej święta.Tak zrobiłam wazon,którego pomysł podpatrzyłam w internecie,do tego dorobiłam pierwsze 3 kwiatki. Na zdjęciach słabo widać ,ale wzorki na wazonie są kolorowe, czerwone, zielone, niebieskie. Łodyżki to zwinięte w rulon paski papieru. Babcia była zachwycona.







Dla sąsiadki mojej mamy, którą mój synek uważa za drugą babcię zrobiłam kwiatka, który wygląda dość oryginalnie, jak płatek śniegu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz