1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

sobota, 4 maja 2013

Nareszcie mogę sie pochwalić wygranym Candy u Koralikowej Manii

Co prawda Candy dostałam już w marciu, ale niestety najpierw spadł mi laptop potem zepsuł mi się telefon, którym robiłam zdjęcia, tak więc z powodu złośliwości przedmiotów martwych i tak zwanego pecha, mogłam odzyskać zdjęcia dopiero teraz. Oczywiście  mogłam zrobić nowe zdjęcia ale musiałam tez pokazac jak ślicznie zapakowane były moje prezenty!!!

Bardzo dziekuję za niezwykłą biżuterię,  noszę ją na co dzień, a broszka pasuje mi na prawdę do wszystkiego :)
Koralikowa Mania Candy








1 komentarz: