1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

czwartek, 3 kwietnia 2014

Kolacja i torciki z ciastoliny

Gdy odwiedziła mnie siostrzenica dałam dzieciakom pudło z ciastoliną i różnymi plastikowymi elementami.

Dzieciaki bardzo miło mnie zaskoczyły gdy dostałam ciastolinową kolacje :)
Róża zrobiła mi parówkę z ketchupem i kromke chleba, a Miki, cóż, coś co było bardzo artystyczne kolorowe i z posypką :)


Do tego dostałam w kubeczku herbatkę, tylko troche fioletową :)




Oczywiście Miki się szybko zmęczył i zaczął sie wygłupiać,
wtedy zaczęłam robić ciastka i torciki z siostrzenicą :)






podłoga w pokoju wyglądała tragicznie, ale po skończonej zabawie dzieciaki dzielnie pomagały w sprzataniu :)
część ciastoliny udało sie odratować

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz