1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

czwartek, 7 lutego 2013

Jak tanio ubrać dziecko za Myszkę MIki - Karnawał

Pochwaliłam się ostatnio w pracy zdjęciami mojego synka w stroju policjanta na balu karnawałowym w przedszkolu. Przez to wspomniałam, że rok wcześniej przebrałam go za Myszkę Miki, czyli jego ulubionego bohatera bajek. Niestety gdy szukałam gotowego stroju, to albo były paskudne, albo za duże ( Mikołaj miała wtedy 2,5 roczku), albo za drogie.
Postanowiła więc sama uszyć dla niego strój myszki.


Na początek udałam się do sklepów z używaną odzieżą i kupiłam polarowe wdzianka:
czerwony sweterek, pomarańczową kamizelkę, czarną czapkę, polarowy  biały kocyk - razem wydałam 10zł + w  sklepie po 2 zł opaskę z uszami
Od siostrzenicy pożyczyłam czarną bluzeczkę z długim rękawem, w swojej szafie Miki już miał czarne getry.
Nie mam większych umiejętności jako krawcowa, ani nie miałam gotowych wykrojów, tylko pomysł w głowie.
odcięłam górę czerwonego sweterka wsadziłam dziecku na pupę, i spinając agrafkami ( bałam się szpilkami) upięłam w taki kształt spodenek jaki chciałam osiągnąć. Zszyłam to potem na szybko, ale mocną nitką , tylko tak by nic nie było widać,
pomarańczowa kamizelkę rozcięłam na dwie części. wycięłam dwa równe prostokąty na tzw oponki przy kostkach, resztę dopasowałam na stopach synka ( miał ubrane kapcie z przedszkola),, całość upięłam agrafkami, a po zdjęciu zszyłam.

odrysowałam dziecka dłoń na kocyku i wycięłam wzór białych rękawiczek ( 2x lustrzane odbicie),



zrobiłam tylko 4 palce tak jak miała Myszka Miki.
czarną czapkę obcięłam we wzór dookoła twarzy i zwęziłam na rozmiar dziecka.
Potem tylko dorobiłam szczegóły jak ogon ( wycięty z resztek czapki), guziki, czy paski na rękawiczkach
pamiętam, że mikołaj w żłobku zrobił furorę w swoim stroju





W tym roku pożyczyłam strój koleżance z pracy dla jej córy, a Mikołajek został POLICJANTEM :)


1 komentarz:

  1. Zbieramy 1% podatku na rehabilitacje dla Mikołaja https://1procentpodatkudladziecka.blogspot.com/
    pomóżcie proszę, to nie kosztuje Was wiele, a dla nas oznacza dużą pomoc

    Wpisz w PIT KRS FUNDACJI JiM 0000127075
    W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
    Zaznacz Wyrażam zgodę

    OdpowiedzUsuń