1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

środa, 27 lutego 2013

Divine Beauty Dolls - OOAK Barbie 2003-2004

Chciałam sie pochwalić, ze ja też kiedyś zajmowałam sie lalkami OOAK, co prawda było to 7-10 lat temu. ale zawsze. Jak na 2003 rok musze przyznać, ze cudów nie zdziałałam z lalką Barbie, ale jak byłam z siebie dumna. Kilka lalek nawet sprzedałam w Polske i za granicą.
Moja strona nazywała sie Divine Beauty Dolls.

Oto lalka pierwsza, która trafiła do kogoś w rodzinie, tej lalki jeszcze nie malowałam

Moon Bride - 2003






Pearl of The Night - 2004

Dla tej lalki po raz pierwszy zainteresowałam się robieniem biżuterii dla Barbie. Wszystkie "perłowe": ozdoby wymyśliłam i wykonałam sama . Niestety zdjęcia są słabej jakości, ponieważ wykonane telefonem, a ponieważ lalkę sprzedałam, nie było szans zrobić nowych zdjęć
Miała super koronę, kolię, pierścionek i wyjmowane kolczyki. Nie była "przemalowana"








1 komentarz: