1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

czwartek, 16 lipca 2015

Lalki Designa Friend, czyli Design a Friend :)

Kupiłam ostatnio sobie i siostrzenicy lalki z serii Designa Friend ( lub Design a Friend).
Tak naprawdę to zaczęło się od okazyjnie kupionych ubranek dla tych lalek, które okazały się być wykonane w super jakości.

Zaczęłam szukać informacji na temat firmy Chad Valley i tak trafiłam na lalki.
Nie jestem może zachwycona w 100% budową ich ciałek ( szyje się wydają trochę za krótkie, ale ubranka mają naprawdę szykowne.


Najpierw udało mi się zakupić biały płaszczyk z czarną spódniczką, oraz czarnymi butkami.
Ubranka były kupione dla innych lalek ( Nancy i Śnieżki - My First Princess). Zarówno ubranka jak i buciki pasowały :)


Drugi zestaw, który udało mi się kupić to fioletowa tunika / sukienka, z czarnymi koronkowymi getrami i bucikami baletkami ( czarne lakierki z fioletowymi kokardami).


Lalki, ubranka i akcesoria można zakupić na stronie http://www.argos.co.uk
 ( są produkcji angielskiej), ale także na Allegro, Ebay czy Amazon,
można także kupić komplety ubranek dla lalki i dziewczynki, ale to mnie akurat najmniej interesuje.

Różne lalki w kolekcji





Kilka innych ubranek dla lalek DesignaFriend, które oczywiście chciałabym mieć :)

 

 

 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz