1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

środa, 13 marca 2013

Divine Beauty Dolls 2005 - OOAK Barbie Alathea - Blue Mermaid



Z tą lalką miałam mnóstwo problemów, po pierwsze miała piękne włosy, ale czymś ubrudzone i nie dało się tego zmyć, po drugie miała pogryzione dłonie, chyba przez dziecko i brakowało jej stóp. Głowa odpadała jej z szyi. Taką już ją kupiłam.  Wymyśliłam więc, że może zostać syrenką.

Włosy ma zafarbowane na 3 odcienie niebieskiego- nie użyłam farb, a czym ma zafarbowane włosy to tajemnica :)




ręce mają zmieniony kształt i zakryte są wstążką, by ukryć uszkodzenia. Lalka miała całkowity re-paint twarzy. zrobiłam jej mnóstwo biżuterii i koralikowych dodatków. Zdjęcia chyba nie oddają jej uroku.
Wyglądała jak prawdziwa wojownicza syrenia księżniczka.





Opis angielski:
OOAK Barbie rescued doll. She has her arms and hands shape changed. She had her hands damaged but I fixed it and now it is almost invisible. Barbie Mermaid has dyed hair on 3 shades of Blue. She has total facial repaint - I removed original paint and painted the doll with artystic acrylic paints. Her outfit is beaded with lot of tiny shiny silver and blue beads. It is not removable. Her head is not movable.
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz