1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

wtorek, 12 marca 2013

Divine Beauty Dolls 2005 - OOAK Barbie Sister Bride

Te lalki były prezentem dla mojej siostry z okazji jej ślubu. Na pomysł wpadłam 2 dni przed ślubem, dlatego zdążyłam tylko uszyć suknie, garnitur i zrobić dodatki. Nie zdążyłam Barbie przemalować, ale znalazłam najbardziej podobną :) Gorset musiałam obkleić masą srebrnego brokatu i bałam się, ze wszystko opadnie, ale o dziwo do tej pory się trzyma

Suknię uszyłam z pamięci, bo widziałam ją tylko podczas przymierzania przed ślubem, ale  myślę, że nie wyszła źle. Rodzina była zachwycona













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz