1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

niedziela, 20 lipca 2014

Suknie wielkie, ale czy piękne? - My Big Fat Gypsy Wedding

Lubię oglądać program Moje Wielkie Cygańskie Wesele, ponieważ nieraz pokazują tam tak cudowne suknie ślubne o jakich mi się nie marzyło, albo takie, które z chęcią w dzieciństwie ubrałabym swoim lalkom Barbie.

Świat tych Panien Młodych to dla mnie prawdziwy świat księżniczek :)
Ale muszę też przyznać że czasem można przesadzić z tą pogonią za marzeniem.
Nie wiem czy jest to kwestia gustu, wychowania czy innej kultury, ale w niektórych sukniach nie pokazałbym się nawet na Balu Karnawałowym, ale z drugiej strony jeśli to czyni kogoś szczęśliwym w tym szczególnym dniu,..... to czemu nie.
Przeszukują "Pana" Google znalazłam kilka przykładów tych "fantastycznych" sukien ślubnych.

SUKNIE BEZY
jedna suknia o mało nie udusiła przyszłego małżonka :)








aaaaaa, tonę w falbankach....


długi tren....
bardzo długi tren :)
gdyby zabrakło prądu, suknia z ledami :)
suknia "włochata"
wesele na niebiesko


i na różowo




te serce jednak uważam za dużą przesadę

i wściekły zielony / żółty też jest :)


i wersja zimowa , Królewna  Śnieżka?


bardzo nieskromne suknie


wesołe druchny
  
złota ksieżniczka
 spełnienie marzeń każdej ksieżniczki
 ta wyszywanka średnio przypadła mi do gustu

 słodkie i romantyczne, bardzo w moim stylu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz