1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

czwartek, 26 lutego 2015

Jak ubrać lalki Barbie bez ubranek :)

Moja 9-letnia siostrzenica narzeka ciągle, że jej lalki Barbie mają za mało ubranek. A tych ciuchów 2 wielkie pudła są. Razem z siostrą pamiętamy czasy gdy ubranko miało sie jedno- zakupione zresztą razem z lalką, a resztę się szyło. Nawet buciki robiłyśmy dodatkowe z modeliny.

Postanowiłyśmy pokazać więc dziecku jakie świetne rzeczy można wymyślić ze zwykłych skrawków materiałów. Robiłyśmy rewię mody dla lalek chyba ze 3 godziny. Każda przebieranka miała swoją tematyką. Szkoda ze zrobiłam tak mało zdjęć, bo niektóre stroje były naprawdę pomysłowe

sukienka zrobiona z długiego cienkiego paska od mojej spódnicy, kapelusz z gumki do włosów

tak siostrzenica ubrała lalkę przebraną za czarownicę, ozdoby były z kolczyków





Tak oczywiście ubierała wcześniej wszystkie lalki

poniżej kostium tancerki z Rio, mnie najbardziej podobała się peruka :)

a tu lalka przebrana za kwiat róży

i bardzo elegancki strój wyjściowy :) ze wstążek i kolczyka :)


a poniżej 2 ubranka, które uszyłam z siostrą jako dzieci,
futro uszyte z długiego paska z futerkiem i sukienka "syrena" uszyta ze starych getrów :)
lalki wyglądają jak prawdziwe gwiazdy filmowe :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz