1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

niedziela, 12 listopada 2017

DIY Wąż obciążeniowy sensoryczny dla dziecka z Zespołem Aspergera, czyli zrób to sam w domu.

Często gdy rodzic dziecka z deficytem musi kupić jakieś sprzęty do terapii rehabilitacji zastanawia sie czy to na pewno się przyda? Czy dziecko będzie z tego korzystało? Pytanie jest o tyle ważne że każda taka rzecz jest zawsze bardzo droga. Często się zdarzało u mnie że próbowałam coś takiego Mikołajowi zrobić sama W tym przypadku uszyłam mu węża obciążeniowego do zabawy.


Kupiłam parę mięciutkich skarpet zimowych, były niezwykle przyjemne w dotyku i oczywiście w Mikołaja ulubionym kolorze - niebieskim.

Materiał okazała sie dosyć prześwitujący, więc aby wypełnienie nie wypadało postanowiłam dodać jeszcze jedną warstwę - użyłam moich rajstop grubych - 40 DEN. Do wypełnienia przygotowałam 2kg ryżu.


Nie chciałam spędzić dużo czasu na szyciu, więc pierwsza warstwa ryzu w rajstopie została związana, reszta materiału odcięta, potem rulon wsunęłam w mięciutką skarpete i na końcu jedynie ja zaszyłam.







Gotowy wąż najczęściej słuzył jako uspokajacz gdy Miki miał siedzieć przy stole, ale później tak mu się nowy "pluszak" spodobał, ze zabierał go ze sobą wszędzie,

do wyprania wystarczyło rozpruć zszycie w skarpecie, pomysł spodobał się nawet Paniom w przedszkolu i cała grupa dzieci dostała swojego węża :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz