1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

sobota, 8 marca 2014

DIY Jak szybko zrobić parking dla autek, czyli porządki na półce

Od dłuższego czasu dobija mnie bałagan na półce, na której Miki trzyma swoje małe autka. Miki sprząta swoje zabawki, ale nieraz ma problem z odpowiednim układaniem. Postanowiłam więc zrobić mu specjalny parking dla autek. Zajęło mi to około 20 minut, a porządek .... bezcenny


Użyłam starej teczki reklamowej, kartonowej, lakierowanej. rozłozyłam ją i odcięłam niepotrzebne kawałki, przymierzyłam autka jak będa stały na "parkingu". Pocięłam na kawałki taśmę malarską ( nie miałam  innej jasnej, czy kolorowej) i przykleiłam paski na okładkę. Nie wyszło mi to zbyt prosto, więc poprawiłam "miejsca parkingowe" czarnym niezmywalnym markerem. Potem wystarczyło tylko zanieść "parking" na jego nowe miejsce i poukładać autka. Mikiemu bardzo się spodobało :)
Porządek na razie utrzymany








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz