1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

piątek, 7 marca 2014

DIY: Jak zrobić koszyk z papieru krok po kroku, wiklina z papieru

Jakiś czas temu, gdy interesowałam się "papierową wikliną" udało mi się zrobić jeden fajny koszyczek, poniżej przedstawiam na zdjęciach jak go wykonać :)

Koszyczek miał byc przeznaczony na długopisy, kredki, ale okazał się za niski i za szeroki, więc obecnie trzymam w nim słodycze nagrody dla Mikiego .








Do zrobienia koszyka przygotowałam sobie duży słoik, klej do papieru , 2 takie same wycięte koła z tektury, kilkanaście skręconych rurek z papieru. Uwaga, koszyk robiłam z papieru ksero, nie z gazet, tak więc moje "rurki" były dosyc sztywne.


Pierwsze tekturowe koło posmarowałam klejem i przykleiłam równo pierwsze rurki,


Przyklejam na to drugie tekturowe koło.

Napełnionym wodą słoikiem przycisnęłam sklejone koła i wygiełam rurki do góry, otaczając słoik.
To moje pierwsze doświadczenie z "wiklinowaniem", więc nie wiedziałam jak inaczej utrzymać równy kształt koszyka :)
Następnie zaczęłam przeplatać nowe rurki między tymi wygiętymi.




Gdy uznałam, że wysokość koszyka jest wystarczająca wyjęłam słoik ze środka. i wystające rurki zawinęłam do środka. Wystające końcówki rurek odcięłam.


Biały koszyczek tak mi sie spodobał, że postanowiłam go nie malować i taki pozostał :)
Powodzenia !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz