1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Czy życie samotnej matki to koszmar?

Znalazłam w internecie hasło, że "życie samotnej matki to koszmar". Oczywiście są różne historie,niektóre naprawdę dramatyczne, ale takie też mogą pojawić się przy okazji "normalnych" rodzin.

Czy moje życie to koszmar?

Cóż... nie jest łatwo, trzeba sobie radzić ze wszystkim samemu, z zarabianiem, niejednokrotnie z problemami finansowymi, zajmowaniem się domem, wychowaniem dziecka. zakupami, remontami itp itd, i jak tu znaleźć czas jeszcze dla dziecka, a co dopiero dla siebie? Ale koszmarem swojego życia nigdy nie nazwę, przede wszystkim obojętnie co sie dzieje to wiem, że wracam do domu w którym ktoś bezgranicznie mnie kocha.
Nawet teraz, gdy to pisze uśmiech kwitnie mi na ustach.




Moim największym szczęściem jest mój prawie 4 letni synek Mikołaj. Dla niego jestem gotowa na wiele poświeceń. To co może dać taki mały człowieczek jest niemierzalne żadną miarą.

Nawet gdy jestem strasznie zmęczona i kładę się spać o 2 nad ranem po skończonej pracy, patrzę na tę małą śpiąca istotkę rozciągniętą w poprzek mojego łóżka mój świat od razu jawi mi się w kolorach tęczy, bo wiem, że mam dla kogo żyć.

Pozdrowienia dla wszystkich samotnych mam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz