1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

niedziela, 27 stycznia 2013

Kwiaty z rajstop - jak zrobić

Miałam wenę twórczą i w końcu znalazłam trochę drutu nadającego się na mój nowy pomysł.
Postanowiłam zrobić kwiatki z rajstop. Niestety jak to na porę zimową przystało , nie miałam żadnych rajstop cienkich ale jak się okazuję dało się wykorzystać takie 40 DEN. Chciałam zrobić kwiatuszka "do wszystkiego" więc wybrałam rajstopki czarne.
A więc na początek pocięłam drucik na różnej długości kawałki, pozwijałam je jak poniżej:

Następnie obciągnęłam kawałkami rajstop każdy drucik i obwiązałam je małymi gumkami recepturkami.






obcięłam pozostały materiał za gumką i zaczęłam łączyć powstałę "płatki".
Zaczęłam od najmniejszego płatka do środka i otaczałam go coraz to większymi płatkami. Całość znowu połączyłam gumką recepturką. Kawałkiem odciętej rajstopy zakryłam gumkę i tak powstała różyczka. Odpowiednio odgięłam "płatki" i przypięłam małą agrafkę. Tak postała śliczna broszka.
Następnego dnia przypięłam ją do białej bluzki do pracy.Jaka byłam dumna :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz